Que m'ha aportat aquesta assignatura?


Estem arribant al final d'aquesta assignatura, i si, aquesta serà la darrera entrada d'aquest blog que s'ha anat construint pas a pas amb tota una col·lecció de nous coneixements tecnològics. Coneixements que no haguessin estat possible sense aquest entusiasme per les noves tecnologies que tan inspirava aquesta branca de l'assignatura. Les ganes i motivació de mai tenir-ne prou i voler-ne saber més, han estat fonamentals per la realització d'aquesta efímera petita part del curs. Procedeixo a fer-ne cinc cèntims del que ha estat i comportat personalment aquesta assignatura per a mi.

Si us sóc sincera, seria incapaç d'esmentar tota la recopilació de continguts i múltiples coneixements que he anat adquirint a poc a poc en cada un dels petits projectes realitzats en aquestes aules. Però el que si puc afirmar contundentment, és la fluïdesa que he guanyat a l'hora d'utilitzar aquestes eines tecnològiques. Segurament serà tòpic en aquest context, dir que els meus coneixements al començar l'assignatura eren bàsics, però el cert és que el que m'ha fet veure l'assignatura és que tenia més capacitat i interès respecte a les tecnologies del que jo mateixa pensava o esperava. Per tant, podria afirmar que mitjançant aquesta assignatura m'ha ajudat a acabar de treure i saber-li treure profit allò que ja portava dins., saber-ho transformar i treure-li el millor partit. He après que tot és posar-hi hores i paciència, amb aquests dos elements avui en dia, amb la força tecnològica existent, som imparables en aquest món de tecnològic.

Respecte a aquells errors que he comès al dur a terme aquesta assignatura, ha estat per excel·lència la constància. És a dir, és cert que vaig començar amb molta empenta, ja que des del primer dia em va cridar molt l'atenció els temes tractats a l'aula, però amb el pas dels dies, aquesta energia es va relaxant. Malgrat això esmentat anteriorment, s'ha de dir que la motivació a l'hora d'encarar i afrontar els nous projectes s'ha anat mantenint al llarg de tota l'assignatura, ja que se'm va despertar la gana d'aprendre més tecnològicament parlant. En el cas concret del blog, he après  que no es pot deixar la feina de les publicacions per a última hora perquè és quan sorgeixen els nervis i res va com una espera.

És humà l'interès constant de seguir aprenent, ja que és un interès nat. Mai en tenim prou, sempre volem saber més i més i això justament és el que ens fa perfeccionar la tècnica. Així que es podria dir que espero seguir aprenent dels meus antics errors per tornar-m'hi a trobar, i sobretot a potenciar aquestes tecnologies en el meu dia a dia per a la facilitació i millora d'aquests. El que vull mostrar en el meu ''portfoil'' és emfatitzar en aquesta total llibertat d'expressar tot allò que és desitgi de la manera que és desitgi. Crec que he aportat un toc molt personal pel que fa a la decoració d'aquest blog, que expressa el que porto dins i és una manera d'externalitzar-ho. Per altra banda, les meves paraules, pensaments i emocions publicades dóna porta oberta a allò que intím, dono pas completament obert per viatjar a través de la meva ment, per a poder facilitar l'empatia d'allò que sento i penso respecte a cada apartat.




En poques paraules, podríem dir que el que més m'ha aportat aquesta assignatura és brindar-me aquest petit racó d'expressió total on m'hi he sentit molt còmode i segura per descarregar tot allò que emmagatzemo en el més interior. M'he sentit com en un petit refugi on se tot allò que pensi i per consegüent publiqui posteriorment, serà llegit sense passar en judici. I això és el més rellevant que m'emporto d'aquesta assignatura, deixant a banda les nous coneixements tecnologies adquirits, clar està. Però de la mateixa manera que algunes persones n'hi hauran extret coses acadèmicament més formals, sota la meva perspectiva, en puc treure coses més emocionals que m'han facilitat la realització d'aquesta.

Respecte a què m'han aportat els meus companys en el treball en equip, en podria remarcar les idees creatives i el suport alhora de la realització de tots aquests petits projectes. La posada en comú de pensaments, idees i/o continguts ha estat primordial pels resultats obtinguts. I pel que fa a una visió més personal, crec haver aportat tota l'ajuda necessària que requeria cada avanç en l'assignatura, i una ment plena d'imaginació i creativitat per encarar la idea i realització dels projectes. S'ha de dir que he guanyat molta fluïdesa sobretot amb eines com ''iMovie'' gràcies a aquesta assignatura, que m'ha estat de gran ajuda per aportar aquests coneixement a escala grupal.

Com ja he esmentat anteriorment el que més valoro en aquesta assignatura és aquesta llibertat de pensaments que incita a involucrar-se en el que s'està estudiant. La valoració global és realment molt positiva, i no pas per compromís, sinó per fets i metodologia de l'assignatura. No em passa pel cap , cap inconvenient durant la realització d'aquestes sessions, i per tant en tinc un bon sabor de boca. Les idees de projectes a desenvolupar penso que han estat molt encertades, i per tant, molt recomanables de continuar implementant de la mateixa manera. És una assignatura amb la possibilitat d'un aprenentatge molt dinàmic i per ser sincera, molt ben aconseguit.

Pel que fa a les meves propostes constructives per millorar el curs, només se'm ocorreria augmentar la llargada d'aquest. Ja que si potser fos possible que fos una assignatura anual, la llista de recopilació i posada en escena de tots els coneixements recollits, s'estendria d'una manera extraordinària. Tot hi no haver estat la millor part del curs per a la realització d'aquest debut a la covid-19, penso que ha estat molt ben portada per part del docent, ja que no considero que hagi afluixat ni la intensitat ni les competències que es tenien previstes a realitzar com a propòsit al llarg de l'assignatura.

Arribats a aquest punt, només em queda dir, gràcies Katia, gràcies per brindar-nos aquesta oportunitat d'aprender i fer-nos veure la gran diversitat de formes d'aprenentatge.






Comentaris